č. akreditace MSMT: 24559/2018-2-847

 

Hodinová dotace: 8 vyučovacích hodin

 

Obsah školení:

Vzdělávací program je rozdělen do třech hlavních částí: řešení problémů, prevence syndromu vyhoření a týmová spolupráce. Pedagogové proberou formou testů a aktivit mechanismy působení stresu, syndromu vyhoření, zásady psychohygieny i zdroje klidu. Prakticky si vyzkouší metody kontroly nad stresem a získají konkrétní tipy, jak předcházet syndromu vyhoření.

Účastníci kurzu absolvují sérii aktivit zaměřených na nastavení spolupráce a synergie v týmu, vedení týmu, řešení problémových a netradičních situací mezi kolegy v rámci týmu, s týmem dětí. Pedagogové odhalí nefunkční postupy při řešení problému, osvojí si metody formulace problému, jejich asertivního řešení nebo efektivní stanovení cílů.

 

Cíle školení:

Osobnostně sociální rozvoj pedagogů z pohledu potřeb vlastní osobnosti i z pohledu potřeb pedagogické činnosti ve škole, tzn. prohloubení pedagogických kompetencí v oblasti podpory osobnostně sociálního rozvoje dětí.

 

Cílová skupina:

asistenti pedagoga, pedagogové volného času, speciální pedagogové, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé MŠ, učitelé ve speciálních školách, učitelé – vedoucí školních zájmových kroužků a klubů, vychovatelé školských zařízení a učitelé uměleckých odborných předmětů ZUŠ, SUŠ a konzervatoří

 

Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce DVPP.