č. akreditace MSMT – 33444/2016-2-1033
Hodinová dotace: 16 vyučovacích hodin
Obsah školení:
Seminář je zaměřen na seznámení s efektivními vyučovacími metodami, které podporují stimulování všech percepčních, kognitivních a motorických funkcí přímo ovlivňujících budoucí čtenářské schopnosti. Účastníci získají podněty pro činnosti a shlédnou ukázky materiálů, které posilují podporu nejen oslabených funkcí s přihlédnutím na včasnou prevenci dyslexie, dysgrafie a dysortografie. Téma semináře bude podpořeno zkušeností z praxe lektorky a ukázkou vhodných programů, pomůcek a pracovních listů pro pedagogy.
Cíle školení:
Cílem semináře je poukázat na důležitost podchycení oslabených percepčních, kognitivních a motorických funkcí v době, kdy se mozek dítěte nejvíce vyvíjí a je schopen největších změn. V předškolním věku je možné správnou prevencí a výchovným vedením zajistit, aby se co nejvíce zmírnily dopady oslabených funkcí na úspěšnost žáka v průběhu školní docházky.
Cílová skupina:
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ (učitelé 1. tříd)
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce DVPP.
Konkrétní termíny školení naleznete v přehledu naší nabídky aktuálně vypsaných seminářů.