č. akreditace MŠMT: 21439/2017-21022

 

Hodinová dotace: 8 vyučovacích hodin

 

Obsah školení:

Školení seznámí pedagogické pracovníky se základy koučovacího a sebekoučovacího přístupu ve školním prostředí. Účastníci získají přehled o základních nástrojích koučování, které mohou v základní podobě začít ihned využívat ve své pedagogické praxi. Velký důraz je kladen na názorné ukázky, kdy si účastníci sami vyzkouší koučovací proces, osvojí si formulaci vhodně pokládaných otázek a aplikují metodu GROW. Seminář bude zaměřen na specifika pedagogické profese a školního prostředí (profesní dráha, motivace, syndrom vyhoření,…), identifikaci silných/slabých stránek, stanovování a naplňování cílů, práci se stresem a osobní vizí.

 

Cíle školení:

Hlavním cílem školení je seznámení účastníků s principy koučování/sebekoučování a možnostmi, jak jej využít v pedagogické profesi. Seminář je veden prakticky tak, aby měli absolventi konkrétní využitelné výstupy, se kterými pak mohou následně dále pracovat.

 

Cílová skupina:

učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé ZUŠ a SUŠ, učitelé – vedoucí školních zájmových kroužků a klubů, pedagogové volného času, vychovatelé školských zařízení, asistenti pedagoga, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol

 

Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce DVPP.