č. akreditace MSMT- 126/2015-1-202

 

Hodinová dotace: 8 vyučovacích hodin

 

Obsah školení:

Seminář je zaměřen na seznámení pedagogů s procesem učení (studia), funkcemi mozku, učebními strategiemi, technikami a pomůckami. Účastníci budou také seznámeni se způsoby, jak takto nabyté informace využít ve výuce a jak usnadnit svým žákům osvojování nových znalostí. Zřetel bude brán také na inkluzivní (společné) vzdělávání. Pedagogové se obeznámí s efektivními učebními strategiemi nejen prostřednictvím přednášky, ale také skrze skupinovou práci a simulaci. V následné diskuzi bude vytvořen prostor pro vzájemné sdílení zkušeností z pedagogické praxe.

 

Do školení budou zahrnuty tyto okruhy:

  • Mozek není počítač
  • Teorie 3 mozků
  • Učení s pravou hemisférou
  • Příběh učení, učení příběhem
  • Paměť
  • Mnemotechnické pomůcky a paměťové techniky v praxi
  • Efektivní učební strategie – Učíme se učit

 

Cíle školení:

Cílem školení je rozšíření kompetencí a znalostí učitelů v oblasti efektivních učebních strategií, paměťových technik a způsobů využití nejnovějších poznatků o fungování mozku, které mohou využít ve společné výuce heterogenní skupiny žáků.

 

Cílová skupina:

učitelé 1. stupně ZŠ, 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií a učitelé SOŠ a SOU

 

Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce DVPP.

Pro objednání a cenovou nabídku nás kontaktujte.