logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00


Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách


Termín

14. 11. 2018
09:00 - 16:30

Místo

Olomouc - Lingua Centrum
U Stadionu 10, Olomouc 77900

Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Číslo akreditace

A2021/0579-SP/PC/PP/VP

Cílová skupina

  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci

1390 Kč / osoba
Přihláška

Obsah

Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v komunikačních strategiích, které mohou uplatnit ve své každodenní praxi a využít je v proaktivní komunikaci s klientem. Představeny budou přednosti i úskalí autoritativního a partnerského přístupu. Účastníci se seznámí také s mapou neefektivních způsobů komunikace a prakticky si vyzkouší, jak a čím je nahradit. Na modelových situacích si následně vyzkouší funkční rozhovor a seznámí se s podpůrným typem rozhovoru se zřetelem ke specifikům cílové skupiny v jejich praxi.  


Vzdělávací cíle

Účastníci získají základní informace o fungování mozku a komunikaci. Seznámí se se základními komunikačními přístupy a strategiemi, naučí se je rozpoznávat. Seminář také osvětlí význam a důležitost podpůrného rozhovoru v oblasti sociálních služeb.  


Cena

1 390 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)

Přihláška

PŘIHLAŠOVÁNÍ UZAVŘENO