Datum / čas
14.02.2019
09:00-16:30

Místo konání
Ústí nad Labem

Adresa:
bude upřesněno
Ústí nad Labem

Cílové skupiny

  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci


č. akreditace MPSV: A2017/0278-SP/PC

 

Hodinová dotace: 8 vyučovacích hodin

 

Obsah školení:

Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v komunikačních strategiích, které mohou uplatnit ve své každodenní praxi a využít je v proaktivní komunikaci s klientem. Představeny budou přednosti i úskalí autoritativního a partnerského přístupu. Účastníci se seznámí také s mapou neefektivních způsobů komunikace a prakticky si vyzkouší, jak a čím je nahradit. Na modelových situacích si následně vyzkouší funkční rozhovor a seznámí se s podpůrným typem rozhovoru se zřetelem ke specifikům cílové skupiny v jejich praxi.

 

Cíle školení:

Účastníci získají základní informace o fungování mozku a komunikaci. Seznámí se se základními komunikačními přístupy a strategiemi, naučí se je rozpoznávat. Seminář také osvětlí význam a důležitost podpůrného rozhovoru v oblasti sociálních služeb.

 

Cílová skupina:

Sociální pracovníci v oblasti sociální prevence, péče a poradenství, pracovníci v sociálních službách v oblasti prevence, péče a poradenství, neformální pečovatelé

 

Účastníci obdrží osvědčení o absolvování akreditované vzdělávací akce.

 

Cena: 1390,- /osobu

Přihláška

Odesláním přihlášky vyjadřujete souhlas s Pravidly pro přihlašování
Typ lístku Cena Prostory
standardní vstupenky 1390,00


Pokud se Vám po stisku tohoto tlačítka neobjeví hlášení o odesílání či jiná odezva, kontaktujte nás přímo na email info@zretel.cz