logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00


Úvod do práce s agresivním klientem


Termín

26. 11. 2018
09:00 - 16:30

Místo

Praha
bude upřesněno, Praha

Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Číslo akreditace

A2021/0353-SP/PC/PP/VP

Cílová skupina

  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci

1390 Kč / osoba
Přihláška

Obsah školení

Vzdělávací program si klade za cíl seznámit účastníky s problematikou agresivního chování tak, aby po jeho absolvování nejen uměli rozpoznat a adekvátně reagovat na agresivní chování klientů, ale aby také získali základní praktické dovednosti využitelné pro prevenci agresivního chování klienta. V první části semináře se účastníci seznámí s příčinami a jednotlivými druhy agresivního chování. Dozví se, jaké jsou fáze agresivního chování a jaké situace mohou agresivní chování vyvolat. Při práci s rizikovým chováním je nezbytné, aby pracovníci na ně nejen uměli adekvátně reagovat, ale aby jej dokázali eliminovat či minimalizovat. Účastníci se proto seznámí s hlavními zásadami prevence agresivního chování. V navazující praktické části si účastníci pomocí modelování rozhovorů vyzkouší, jak dobře komunikovat s klientem, který se chová agresivně. Dozvědí se také, jak pracovat s vlastními negativními pocity, které v nich může agresivní chování klientů vyvolat a jak provádět účinnou psychohygienu.  


Cíle školení

Absolventi semináře se seznámí s nejčastějšími příčinami a druhy agresivního chování. Důraz bude kladen na prevenci tohoto chování a komunikace s agresivními klienty. Opomenuta nebude ani potřebnost účinné psychohygieny pracovníků.  


Cena

1 390 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)

Přihláška

PŘIHLAŠOVÁNÍ UZAVŘENO