logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00


Nízkonákladový marketing pro SŠ


Termín

06. 03. 2018
09:00 - 14:00

Místo

Brno
bude upřesněno, Brno

Hodinová dotace

6 vyučovacích hodin

Cílová skupina

  • Ředitelé školy a školských zařízení

980 Kč / osoba
Přihláška

Obsah

 

Školení nabídne ředitelům škol a školských zařízení základní vhled do problematiky marketingu a propagace školy.

Školení zahrne následující tematické okruhy:

·       Marketing a propagace – aktivity a klíčové osoby v rámci propagace školy

·       Marketingové nástroje – jakými metodami a způsoby přistupovat k marketingu, analýza dosavadního způsobu propagace, SWOT analýza, marketingový mix, analýza konkurence

·       Marketingová, propagační strategie – jak definovat cíle a strategie, možná struktura strategie

·       Tvorba značky školy – postup při tvorbě a zvýšení povědomí o škole

·       Jak představit svou školu a říci si o partnerství – elevator pitch, stručné jasné úderné představení školy, silných stránek a nabídka o možné spolupráci, argumentace

·       Networking – cílené navazování strategických kontaktů, kde a jak navazovat kontakty, komunikační zásady

·       Nízkonákladový marketing – jak na „za málo peněz, hodně muziky“, jak využít dostupné a mnohdy bezplatné příležitosti k zviditelnění školy

·       Tvorba návrhů a marketingové a propagační strategie školy – tipy pro tvorbu marketingové strategie, vytvoření základní marketingové strategie školy – zpětné vazby


Vzdělávací cíle

 

Hlavním cílem kurzu je získání informací o možnostech a způsobech nízkonákladové propagace školy. Účastníci si na základě získaných informací pod vedením lektora zpracují zjednodušený návrh marketingové strategie své školy, na který následně získají od ostatních účastníků a lektora zpětnou vazbu včetně dalších doporučení. Seminář je veden prakticky tak, aby měli absolventi konkrétní využitelné výstupy, se kterými pak mohou pracovat.


Cena

980 Kč/osobu (vč. DPH)

Přihláška

PŘIHLAŠOVÁNÍ UZAVŘENO