Nízkonákladový marketing pro SŠ
06. 03. 2018
09:00 - 14:00
Brno
bude upřesněno, Brno
6 vyučovacích hodin
- Ředitelé školy a školských zařízení
Školení nabídne ředitelům škol a školských zařízení základní vhled do problematiky marketingu a propagace školy.
Školení zahrne následující tematické okruhy:
· Marketing a propagace – aktivity a klíčové osoby v rámci propagace školy
· Marketingové nástroje – jakými metodami a způsoby přistupovat k marketingu, analýza dosavadního způsobu propagace, SWOT analýza, marketingový mix, analýza konkurence
· Marketingová, propagační strategie – jak definovat cíle a strategie, možná struktura strategie
· Tvorba značky školy – postup při tvorbě a zvýšení povědomí o škole
· Jak představit svou školu a říci si o partnerství – elevator pitch, stručné jasné úderné představení školy, silných stránek a nabídka o možné spolupráci, argumentace
· Networking – cílené navazování strategických kontaktů, kde a jak navazovat kontakty, komunikační zásady
· Nízkonákladový marketing – jak na „za málo peněz, hodně muziky“, jak využít dostupné a mnohdy bezplatné příležitosti k zviditelnění školy
· Tvorba návrhů a marketingové a propagační strategie školy – tipy pro tvorbu marketingové strategie, vytvoření základní marketingové strategie školy – zpětné vazby
Hlavním cílem kurzu je získání informací o možnostech a způsobech nízkonákladové propagace školy. Účastníci si na základě získaných informací pod vedením lektora zpracují zjednodušený návrh marketingové strategie své školy, na který následně získají od ostatních účastníků a lektora zpětnou vazbu včetně dalších doporučení. Seminář je veden prakticky tak, aby měli absolventi konkrétní využitelné výstupy, se kterými pak mohou pracovat.
980 Kč/osobu (vč. DPH)