logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00


Didaktické situace ve vyučování matematiky


Termín

08. 11. 2017
09:00 - 14:00

Místo

České Budějovice
bude upřesněno, České Budějovice

Hodinová dotace

6 vyučovacích hodin

Cílová skupina

  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé SŠ

950 Kč / osoba
Přihláška

Obsah

Seminář určený k načerpání nových poznatků využitelných ve vyučování matematiky se v souvislosti se změnami v českém školství zaměřuje na aktivity, které nabídnou žákovi možnost autonomního rozvoje jeho schopností a dovedností a současně budou dostatečně motivující. Charakter těchto činností je velmi různorodý. V semináři budou na konkrétních ukázkách rozvedeny základní rysy vhodných aktivit včetně jejich možných modifikací pro různý věk žáků.   Hlavní témata semináře jsou:

  • Pojem didaktická situace ve vyučování matematiky
  • Různé role učitele a žáka ve třídě
  • Vyučování matematiky jako hra
  • Didaktický kontrakt a související jevy
  • Analýza didaktické situace s ilustracemi z oblasti slovních úloh
  • Diagnostika znalostí žáků podle jejich chování v didaktické situaci (příklady)
  • Analýza proměnných didaktické situace (příklady)
  • Odhalování a reedukace chybných představ žáků

 


Vzdělávací cíle

Cílem semináře je seznámit účastníky se základy teorie didaktických situací ve vyučování matematiky a s možnostmi aplikací této teorie v praxi.  


Cena

950 Kč/osobu (vč. DPH)

Přihláška

PŘIHLAŠOVÁNÍ UZAVŘENO