Vyhledána jsou všechna školení z naší nabídky, která odpovídají zadaným parametrům.

Detail školení a přihlášku zobrazíte kliknutím na název školení.

 

Cílová skupina Název Místo konání Termín
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Reminiscence – práce se vzpomínkami Hradec Králové – budova Plaveckého bazénu (školicí místnost) 23.04.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Základy krizové intervence Praha – Prevalis, z. s. 23.04.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
Biblioterapie – aktivizace lidí s mentálním postižením pomocí práce s textem Brno – ZŠ Kamínky 24.04.2019
  • Sociální pracovníci
Sociálně-právní minimum Hradec Králové – budova Plaveckého bazénu (školicí místnost) 25.04.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Podpora změny a motivace u klientů Zlín – ZŠ Mostní 29.04.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Prevence syndromu vyhoření pracovníků v sociálních službách Ústí nad Labem 29.04.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Ústí nad Labem 30.04.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb Uherské Hradiště 30.04.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ Plzeň – Regionální hospodářská komora Plzeňského kraje 02.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika II. – další techniky a způsoby dekorace Olomouc 02.05.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ České Budějovice – Střední škola polytechnická 03.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Hodnocení kvality se zaměřením na kritérium 15a Praha 06.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úvod do poradenství a psychosociální pomoci smrtelně nemocným, jejich blízkým a pozůstalým Olomouc 06.05.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Olomouc 06.05.2019-07.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika III. – další techniky a způsoby dekorace Brno 07.05.2019
  • Sociální pracovníci
Péče o paměť – trénování paměti pro seniory v zařízeních sociálních služeb Olomouc 09.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Základy specifického přístupu k lidem s mentálním postižením v sociálních službách Plzeň 09.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Základy stress managementu pro pedagogy Jihlava – Školicí středisko JMA 10.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Čtenářská pregramotnost v MŠ Praha 13.05.2019-14.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ Praha 13.05.2019-20.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce Ostrava 13.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Využití písku jako aktivizačního prvku v sociálních službách Hradec Králové 13.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ České Budějovice 13.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Tábor 13.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy České Budějovice 13.05.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ Brno 14.05.2019-21.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Plzeň 14.05.2019
  • Sociální pracovníci
Péče o paměť – trénování paměti pro seniory v zařízeních sociálních služeb Pardubice 14.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Reminiscence – práce se vzpomínkami Praha 14.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Sociální komunikace s dospělými klienty s autismem (PAS) Zlín 14.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Olomouc 14.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Speciální pedagogové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
Zážitkové techniky protidrogové prevence Ostrava 14.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Zážitkové techniky protidrogové prevence Ostrava 14.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb Hradec Králové 14.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Olomouc 14.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Plzeň 14.05.2019
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Metodické předpisy v praxi organizace a pracovní náplň pozice metodika Brno 15.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet Ostrava 15.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Práce s rodinami osob s duševním onemocněním Olomouc 15.05.2019-16.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Sociální komunikace s dospělými klienty s autismem (PAS) Hradec Králové 15.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Brno 15.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Brno 15.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Využití zahrady při práci s uživateli sociálních služeb Ostrava 15.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Grafomotorické dovednosti – jejich rozvoj a odstranění obtíží Tábor 16.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Podpůrná opatření v praxi – vzdělávání žáků se SVP v souvislosti s novelou Školského zákona č. 561/2004 Sb. Tábor 16.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi Pardubice 16.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Jihlava 16.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Jihlava 16.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Prezentační nástroje jako podpora výuky Ostrava 16.05.2019
  • Sociální pracovníci
Péče o paměť – trénování paměti pro seniory v zařízeních sociálních služeb Brno 17.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Sexuální výchova a osvěta osob s mentálním postižením Brno 17.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Praha 17.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Praha 17.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb Svitavy 17.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Závadové chování dětí z pohledu kurátora pro děti a mládež Plzeň 17.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
Závadové chování dětí – mezioborová spolupráce školy a kurátora pro děti a mládež Plzeň 17.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Brno – ZŠ Kamínky 20.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Praha 20.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úvod do poradenství a psychosociální pomoci smrtelně nemocným, jejich blízkým a pozůstalým Brno 20.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úvod do práce s agresivním klientem Praha 20.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Základy specifického přístupu k lidem s mentálním postižením v sociálních službách Ústí nad Labem 20.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Hradec Králové 21.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Práce s emocemi v sociálních službách Ústí nad Labem 21.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb Olomouc 21.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Ostrava 21.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Zážitkové techniky protidrogové prevence Hradec Králové 21.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Speciální pedagogové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
Zážitkové techniky protidrogové prevence Hradec Králové 21.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb Praha 21.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Ostrava 21.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Hradec Králové 21.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi Zlín 22.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Podpora změny a motivace u klientů Praha 22.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úvod do práce s agresivním klientem Pardubice 22.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb Ostrava 22.05.2019
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Příklady dobré praxe a práce s chybou v matematice na SŠ Praha 22.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet Valašské Meziříčí 23.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Podpora změny a motivace u klientů Karlovy Vary 23.05.2019
  • Sociální pracovníci
Sociálně-právní minimum Pardubice 23.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb Jihlava 23.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika II. – další techniky a způsoby dekorace Praha 23.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Základy stress managementu pro pedagogy Olomouc 24.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi Olomouc 24.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ Brno 24.05.2019
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty Pardubice 24.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 1. st. ZŠ Praha 27.05.2019-28.05.2019
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 2. st. ZŠ Praha 27.05.2019-28.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Hodnocení kvality se zaměřením na kritérium 15a Jihlava 27.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Podpora změny a motivace u klientů Ostrava 27.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úvod do práce s agresivním klientem Liberec 27.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Hudební výchova na ZŠ – herní náměty a činnosti Praha 27.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Brno 27.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi Jihlava 28.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Ostrava 28.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb Svitavy 28.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Podpůrná opatření u žáků na ZŠ Praha 28.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Ústí nad Labem 28.05.2019
  • Učitelé MŠ
Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole České Budějovice 28.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
„ŠABLONA“ – Vedení třídnických hodin Zlín 29.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Podpora změny a motivace u klientů Liberec 29.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence Olomouc 29.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Úvod do práce s klienty v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Hradec Králové 29.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Hradec Králové 29.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb Praha 29.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Základy specifického přístupu k lidem s mentálním postižením v sociálních službách České Budějovice 29.05.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Praha 29.05.2019-30.05.2019
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Společné vzdělávání – aktuální školská legislativa Ústí nad Labem 29.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Podpora změny a motivace u klientů Pardubice 30.05.2019
  • Sociální pracovníci
Sociálně-právní minimum České Budějovice 30.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Sociální komunikace s dospělými klienty s autismem (PAS) Ústí nad Labem 30.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Pardubice 30.05.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Pardubice 30.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Karlovy Vary 30.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Sociální komunikace s dospělými klienty s autismem (PAS) Liberec 31.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úvod do poradenství a psychosociální pomoci smrtelně nemocným, jejich blízkým a pozůstalým Hradec Králové 31.05.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úvod do problematiky specifických potřeb seniorů České Budějovice 31.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Hradec Králové 03.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Praha 03.06.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ Praha 04.06.2019-11.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 1. st. ZŠ Pardubice 04.06.2019-05.06.2019
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 2. st. ZŠ Pardubice 04.06.2019-05.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi Praha 04.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Grafomotorické dovednosti – jejich rozvoj a odstranění obtíží Praha 04.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Jihlava 04.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Reminiscence – práce se vzpomínkami Brno 04.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Jihlava 04.06.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Jihlava 04.06.2019-05.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Jihlava 04.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Svitavy 04.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
Dramaterapie – aktivizace lidí s mentálním postižením s využitím divadelních prvků Praha 05.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet Olomouc 05.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence Ústí nad Labem 05.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
Time management aneb efektivní hospodaření s časem Zlín 05.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách Plzeň 05.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
Prevence syndromu vyhoření Zlín 05.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi Domažlice 06.06.2019
  • Sociální pracovníci
Sociálně-právní minimum Zlín 06.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Prezentační nástroje jako podpora výuky Brno 06.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika I. – nejen pro začátečníky Ústí nad Labem 06.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ Liberec 07.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb Plzeň 07.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Ústí nad Labem 10.06.2019
  • Sociální pracovníci
Péče o paměť – trénování paměti pro seniory v zařízeních sociálních služeb Tábor 10.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence Ostrava 10.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úvod do poradenství a psychosociální pomoci smrtelně nemocným, jejich blízkým a pozůstalým Valašské Meziříčí 10.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Zážitkové techniky protidrogové prevence Brno 10.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Speciální pedagogové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
Zážitkové techniky protidrogové prevence Brno 10.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Ostrava 10.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Drobné hry pro děti mladšího školního věku Olomouc 11.06.2019
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Metodické předpisy v praxi organizace a pracovní náplň pozice metodika Pardubice 11.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Sociální komunikace s dospělými klienty s autismem (PAS) Brno 11.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Využití písku jako aktivizačního prvku v sociálních službách České Budějovice 11.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Hradec Králové 11.06.2019
  • Ředitelé školy a školských zařízení
Zavedení systému hodnocení a tvorba objektivně měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice v ZŠ Praha 11.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb Ostrava 11.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Hradec Králové 11.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Olomouc 11.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Plzeň 12.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Cílování a škálování v sociálních službách Hradec Králové 12.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Paliativní péče v sociálních službách Ústí nad Labem 12.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Práce s rodinami osob s duševním onemocněním Hradec Králové 12.06.2019-13.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Zlín – Centrum Kamarád – Nenuda 12.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Zlín – Centrum Kamarád – Nenuda 12.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb Hradec Králové 12.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Využití zahrady při práci s uživateli sociálních služeb Valašské Meziříčí 12.06.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ Hradec Králové 13.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Efektivní komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů Liberec 13.06.2019-14.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet Plzeň 13.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Podpora klíčových pracovníků při individuální práci s klienty Olomouc 13.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Sociální komunikace s dospělými klienty s autismem (PAS) Pardubice 13.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Ostrava 13.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Ostrava 13.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Využití písku jako aktivizačního prvku v sociálních službách Jihlava 13.06.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ Pardubice 14.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Olomouc – Povzbuzení, z.s. – Snoezelen 14.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Olomouc – Povzbuzení, z.s. – Snoezelen 14.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách Svitavy 14.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úvod do poradenství a psychosociální pomoci smrtelně nemocným, jejich blízkým a pozůstalým Ostrava 17.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úvod do práce s agresivním klientem Ústí nad Labem 17.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Drobné hry pro děti mladšího školního věku Praha 18.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Základy krizové intervence Ostrava 18.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb Valašské Meziříčí 18.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Zlín 18.06.2019
  • Učitelé MŠ
Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole Praha 18.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
Biblioterapie – aktivizace lidí s mentálním postižením pomocí práce s textem České Budějovice 19.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet Brno 19.06.2019
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty Olomouc 19.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Podpora změny a motivace u klientů Brno 20.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Sexuální výchova a osvěta osob s mentálním postižením Praha 20.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb Zlín 20.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi Valašské Meziříčí 21.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci
Podpora změny a motivace u klientů Zlín 21.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Čtenářská pregramotnost v MŠ České Budějovice 24.06.2019-25.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Krátké intervence při práci s nemotivovanými klienty sociálních služeb Brno 24.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Cílování a škálování v sociálních službách Olomouc 25.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Terénní sociální práce v praxi Praha 25.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb Jindřichův Hradec 25.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Olomouc 25.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách České Budějovice 26.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Využití zahrady při práci s uživateli sociálních služeb Olomouc 26.06.2019
  • Sociální pracovníci
Sociálně-právní minimum Svitavy 27.06.2019
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Sociální komunikace s dospělými klienty s autismem (PAS) Praha 27.06.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Snižování závislosti uživatelů na sociální službě Pardubice 05.09.2019
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Reedukace specifických poruch učení – příklady z praxe Praha 18.09.2019-19.09.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Metodika a rozvoj jazykové výchovy v předškolním věku Ústí nad Labem 18.09.2019
  • Učitelé MŠ
Začlenění dítěte do prostředí MŠ, aneb aby se start podařil (adaptační obtíže) Ústí nad Labem 19.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Brno 24.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Praha 01.10.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úprava textů pro uživatele sociálních služeb Praha 03.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Jihlava 08.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Jihlava 08.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Podpůrná opatření u žáků na ZŠ Pardubice 09.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Hradec Králové 10.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Hradec Králové 15.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Pardubice 22.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Ostrava 05.11.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Snižování závislosti uživatelů na sociální službě Ostrava 07.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Praha 12.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – RVP a změny úprav ŠVP v rámci inkluzivního vzdělávání Praha 13.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD Praha 14.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Podpůrná opatření u žáků na ZŠ Plzeň 14.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Svitavy 19.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Brno 26.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Olomouc 03.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Zlín 10.12.2019
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Sociální pracovníci
Úprava textů pro uživatele sociálních služeb Hradec Králové 12.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Valašské Meziříčí 17.12.2019