Nabízíme školení akreditovaná MŠMT ČR v systému DVPP – další vzdělávání pedagogických pracovníků. 

Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP.

Detail školení a přihlášku zobrazíte kliknutím na název školení. Kompletní seznam všech akreditovaných školení pro učitele v systému DVPP naleznete zde.

 


Cílová skupina Název Místo konání Termín
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Praha 28.08.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Praha 28.08.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ Ústí nad Labem 28.08.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ Hradec Králové 29.08.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Nové metody práce učitele – aktivizující formy výuky na ZŠ a SŠ Praha 10.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Hradec Králové 16.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Sociálně emoční učení Plzeň 17.09.2019
  • Učitelé MŠ
Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole Brno 17.09.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD Hradec Králové 18.09.2019
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Reedukace specifických poruch učení – příklady z praxe Praha 18.09.2019-19.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Sociálně emoční učení České Budějovice 18.09.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
„ŠABLONA“ – Vedení třídnických hodin Brno 19.09.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Grafomotorické dovednosti – jejich rozvoj a odstranění obtíží Brno 19.09.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Ústí nad Labem 19.09.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Karlovy Vary 20.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Sociálně emoční učení Ostrava 23.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Jihlava 23.09.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Svitavy 24.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Ústí nad Labem 24.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Brno 24.09.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
„ŠABLONA“ – Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce Olomouc 26.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Nové metody práce učitele – aktivizující formy výuky na ZŠ a SŠ Brno 26.09.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ Plzeň 30.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Zlín 30.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Sociálně emoční učení Brno 01.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Plzeň 01.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Praha 01.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Efektivní komunikace u pedagogů Zlín 02.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Komunikace s rodičem v konfliktní situaci Brno 02.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Pardubice 07.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ Brno 07.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Pardubice 07.10.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Hradec Králové 08.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Jihlava 08.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Brno 08.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Jihlava 08.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Praha 09.10.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Olomouc 09.10.2019-10.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Komunikace s rodičem v konfliktní situaci Praha 09.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Podpůrná opatření u žáků na ZŠ Pardubice 09.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Brno 10.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Komunikace s rodičem v konfliktní situaci Ústí nad Labem 10.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce Praha 14.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ Praha 14.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Liberec 14.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Hradec Králové 15.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy Zlín 16.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Psychologové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Inkluze a podpora spolupráce ve školní praxi na ZŠ Praha 17.10.2019-24.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD Plzeň 17.10.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
„ŠABLONA“ – Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce Praha 17.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Olomouc – Povzbuzení, z.s. – Snoezelen 22.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy České Budějovice 22.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Pardubice 22.10.2019
  • Učitelé MŠ
Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole České Budějovice 22.10.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole České Budějovice 23.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy Plzeň 23.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Ostrava 23.10.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
„ŠABLONA“ – Vedení třídnických hodin Ostrava 24.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Zlín – Centrum Kamarád – Nenuda 24.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Komunikace s rodičem v konfliktní situaci České Budějovice 24.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD Ústí nad Labem 31.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Olomouc 04.11.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Olomouc 05.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Liberec 05.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Ostrava 05.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Ostrava 06.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Komunikace s rodičem v konfliktní situaci Olomouc 06.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Olomouc 07.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Komunikace s rodičem v konfliktní situaci Ostrava 07.11.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika III. – další techniky a způsoby dekorace Olomouc 07.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Zlín 08.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ Ostrava 08.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce Brno 11.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Hudební výchova na ZŠ – herní náměty a činnosti Ústí nad Labem 11.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T České Budějovice 11.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Jihlava 12.11.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Praha 12.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Jihlava 12.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Praha 12.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Praha 12.11.2019
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků a studentů Praha 13.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Tábor 13.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Praha 13.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – RVP a změny úprav ŠVP v rámci inkluzivního vzdělávání Praha 13.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD Praha 14.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Brno 14.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Podpůrná opatření u žáků na ZŠ Plzeň 14.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Podpůrná opatření u žáků na ZŠ Praha 14.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Hudební výchova na ZŠ – herní náměty a činnosti Brno 18.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Ústí nad Labem 18.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Speciální pedagogové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků Praha 19.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání České Budějovice 19.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Svitavy 19.11.2019
  • Učitelé MŠ
Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole Olomouc 19.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy Jihlava 20.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Komunikace s rodičem v konfliktní situaci Uherské Hradiště 21.11.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika III. – další techniky a způsoby dekorace České Budějovice 21.11.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Ústí nad Labem 26.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Sociálně emoční učení Hradec Králové 26.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) České Budějovice 26.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Brno 26.11.2019
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků a studentů Hradec Králové 27.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD České Budějovice 27.11.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Základy práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ Ústí nad Labem 27.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Plzeň 27.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Efektivní komunikace u pedagogů Pardubice 27.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy Pardubice 28.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ Liberec 02.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Myšlenkové mapy ve výuce Praha 02.12.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Brno 03.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Ústí nad Labem 03.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Olomouc 03.12.2019
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků a studentů Brno 04.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Nové metody práce učitele – aktivizující formy výuky na ZŠ a SŠ Olomouc 04.12.2019
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků a studentů Olomouc 05.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Praha 05.12.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 1. st. ZŠ Brno 05.12.2019-06.12.2019
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 2. st. ZŠ Brno 05.12.2019-06.12.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika III. – další techniky a způsoby dekorace Praha 05.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Sociálně emoční učení Praha 06.12.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Grafomotorické dovednosti – jejich rozvoj a odstranění obtíží Ústí nad Labem 06.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ Praha 06.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Základy koučovacího přístupu pro pedagogy Praha 09.12.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Hudební výchova na ZŠ – herní náměty a činnosti Plzeň 09.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Ostrava 09.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Sociálně emoční učení Olomouc 10.12.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Zlín – Centrum Kamarád – Nenuda 10.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Praha 10.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Zlín 10.12.2019
  • Učitelé MŠ
Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole Praha 10.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy Praha 11.12.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Olomouc – Povzbuzení, z.s. – Snoezelen 11.12.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Brno 11.12.2019-12.12.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Ostrava 12.12.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Komunikace s rodičem v konfliktní situaci Karlovy Vary 12.12.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika II. – další techniky a způsoby dekorace Ústí nad Labem 12.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Nové metody práce učitele – aktivizující formy výuky na ZŠ a SŠ Ústí nad Labem 16.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Valašské Meziříčí 17.12.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ Jihlava 13.01.2020
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Zlín 14.01.2020
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Autonomní třída – spolupráce učitele a žáků Praha 14.01.2020
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Speciální pedagogové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků Ústí nad Labem 14.01.2020
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy Ostrava 15.01.2020
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Autonomní třída – spolupráce učitele a žáků Ústí nad Labem 15.01.2020
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Hudební výchova na ZŠ – herní náměty a činnosti Praha 20.01.2020
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Karlovy Vary 21.01.2020
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Jihlava 21.01.2020
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Plzeň 22.01.2020
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
„ŠABLONA“ – Vedení třídnických hodin Brno 22.01.2020
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Praha 22.01.2020
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Brno 23.01.2020
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika I. – nejen pro začátečníky Hradec Králové 23.01.2020
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy Olomouc 29.01.2020
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Speciální pedagogové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků České Budějovice 04.02.2020
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ Hradec Králové 14.02.2020
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami České Budějovice 18.02.2020
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Společné vzdělávání – aktuální školská legislativa Plzeň 19.02.2020
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ Olomouc 06.03.2020
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ Brno 05.05.2020
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ Praha 05.06.2020