Nabízíme školení akreditovaná MŠMT ČR v systému DVPP – další vzdělávání pedagogických pracovníků. 

Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP.

Detail školení a přihlášku zobrazíte kliknutím na název školení. Kompletní seznam všech akreditovaných školení pro učitele v systému DVPP naleznete zde.

 


Cílová skupina Název Místo konání Termín
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Hradec Králové – Střední průmyslová škola, Střední odborná škola a Střední odborné učiliště 21.01.2019
  • Učitelé MŠ
Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole Praha – Střední odborné učiliště gastronomie 22.01.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ Praha – ZŠ Táborská 23.01.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika I. – nejen pro začátečníky Praha – ZŠ Táborská 24.01.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Plzeň 28.01.2019-29.01.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Speciální pedagogové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků Plzeň 29.01.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Olomouc 29.01.2019
  • Učitelé MŠ
Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole Svitavy 29.01.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
Závadové chování dětí – mezioborová spolupráce školy a kurátora pro děti a mládež Praha 01.02.2019
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Reedukace specifických poruch učení – příklady z praxe Olomouc 04.02.2019-05.02.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce Jihlava 05.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Praha 05.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ Olomouc 06.02.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Praha 07.02.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Karlovy Vary 08.02.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Jaro s pastely Brno 08.02.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ Olomouc 11.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Ústí nad Labem 11.02.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Drobné hry pro děti mladšího školního věku II. Pardubice 12.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Jihlava 12.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Olomouc 14.02.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce Brno 15.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Jihlava 18.02.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ Jihlava 18.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Liberec 18.02.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Drobné hry pro děti mladšího školního věku Brno 19.02.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Ústí nad Labem 19.02.2019-20.02.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Brno 19.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Ústí nad Labem 19.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Ostrava 19.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Základy stress managementu pro pedagogy Brno 20.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ Hradec Králové 20.02.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Zlín – Centrum Kamarád – Nenuda 20.02.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce Hradec Králové 21.02.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Ostrava 21.02.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Olomouc 21.02.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Prezentační nástroje jako podpora výuky Olomouc 21.02.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce Svitavy 22.02.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Olomouc – Povzbuzení, z.s. – Snoezelen 22.02.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika I. – nejen pro začátečníky Olomouc 22.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Tábor 25.02.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Drobné hry pro děti mladšího školního věku Svitavy 26.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Pardubice 26.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Ostrava 28.02.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Myšlenkové mapy ve výuce Olomouc 01.03.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Karlovy Vary 04.03.2019-05.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Brno 04.03.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Jaro s pastely Praha 04.03.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Praha 05.03.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Pohybové hry pro děti školního věku Plzeň 05.03.2019
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Speciální pedagogové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
Zážitkové techniky protidrogové prevence Praha 05.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Praha 05.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Praha 05.03.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Jaro s pastely Ústí nad Labem 05.03.2019
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Příklady dobré praxe a práce s chybou v matematice na SŠ Olomouc 06.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
Závadové chování dětí – mezioborová spolupráce školy a kurátora pro děti a mládež Olomouc 07.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
Závadové chování dětí – mezioborová spolupráce školy a kurátora pro děti a mládež Brno 08.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Praha – Prevalis, z. s. 11.03.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD Brno 11.03.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ Praha 11.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Plzeň 11.03.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD Jihlava 12.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Valašské Meziříčí 12.03.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Zlín 12.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Pardubice 12.03.2019
  • Učitelé MŠ
Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole Ostrava 12.03.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce Zlín 13.03.2019
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Společné vzdělávání – aktuální školská legislativa České Budějovice 13.03.2019
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Společné vzdělávání – aktuální školská legislativa Praha 14.03.2019
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Poezie pro studenty SŠ Olomouc 18.03.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 1. st. ZŠ Ústí nad Labem 18.03.2019-19.03.2019
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 2. st. ZŠ Ústí nad Labem 18.03.2019-19.03.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Ostrava 18.03.2019-19.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Olomouc 18.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Pardubice 18.03.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Pardubice 19.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Plzeň 19.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Tábor 19.03.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Brno 20.03.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Jihlava 21.03.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Komunikace s rodičem v konfliktní situaci Praha 21.03.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Prezentační nástroje jako podpora výuky České Budějovice 21.03.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Praha 22.03.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ České Budějovice 25.03.2019-26.03.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ Ústí nad Labem 25.03.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce České Budějovice 25.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Kolín 25.03.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Hudební výchova na ZŠ – herní náměty a činnosti České Budějovice 25.03.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ Karlovy Vary 26.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů České Budějovice 26.03.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Praha 26.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Brno 26.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Myšlenkové mapy ve výuce Jihlava 27.03.2019
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Poezie pro studenty SŠ Praha 29.03.2019
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD (1. část) Praha 29.03.2019
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD (2. část) Praha 29.03.2019
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Dítě s ADHD, ADD – workshop pro pedagogy MŠ a 1. stupně ZŠ Praha 30.03.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Jindřichův Hradec 01.04.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Olomouc 02.04.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Brno 02.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání České Budějovice 02.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku České Budějovice 02.04.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD Ostrava 04.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Speciální pedagogové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
„ŠABLONA“ – Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků České Budějovice 04.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Myšlenkové mapy ve výuce Brno 05.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ Praha 05.04.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Ostrava 05.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Hradec Králové 08.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Sociálně emoční učení Praha 08.04.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Pardubice 08.04.2019-09.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Svitavy 08.04.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Matematická pregramotnost v předškolním vzdělávání Brno 09.04.2019-10.04.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Zlín 09.04.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 1. st. ZŠ Plzeň 09.04.2019-10.04.2019
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 2. st. ZŠ Plzeň 09.04.2019-10.04.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Olomouc 09.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Valašské Meziříčí 09.04.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Zlín – Centrum Kamarád – Nenuda 10.04.2019
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Speciální pedagogové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
Zážitkové techniky protidrogové prevence Zlín 10.04.2019
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Příklady dobré praxe a práce s chybou v matematice na SŠ Ostrava 10.04.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Brno 11.04.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Ostrava 11.04.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Prezentační nástroje jako podpora výuky Hradec Králové 11.04.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika II. – další techniky a způsoby dekorace České Budějovice 11.04.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Olomouc – Povzbuzení, z.s. – Snoezelen 12.04.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce Ostrava 15.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Havlíčkův Brod 15.04.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Hudební výchova na ZŠ – herní náměty a činnosti Olomouc 15.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Praha 15.04.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Jihlava 16.04.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce České Budějovice 16.04.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Ústí nad Labem 16.04.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Komunikace s rodičem v konfliktní situaci Ústí nad Labem 16.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Brno 16.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Ostrava 16.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Základy stress managementu pro pedagogy Pardubice 17.04.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Liberec 23.04.2019-24.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi Olomouc 25.04.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Jaro s pastely Jihlava 25.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Svitavy 26.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Benešov 29.04.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Hudební výchova na ZŠ – herní náměty a činnosti Brno 29.04.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole Ostrava 30.04.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Ústí nad Labem 30.04.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Pardubice 30.04.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ Plzeň 02.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Podpůrná opatření u žáků na ZŠ Zlín 02.05.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ České Budějovice 03.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Podpůrná opatření v praxi – vzdělávání žáků se SVP v souvislosti s novelou Školského zákona č. 561/2004 Sb. Brno 03.05.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Olomouc 06.05.2019-07.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika III. – další techniky a způsoby dekorace Brno 09.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Základy stress managementu pro pedagogy Jihlava 10.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Čtenářská pregramotnost v MŠ Praha 13.05.2019-14.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ Praha 13.05.2019-20.05.2019
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ Praha 13.05.2019-20.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ České Budějovice 13.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Tábor 13.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy České Budějovice 13.05.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ Brno 14.05.2019-21.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Plzeň 14.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Speciální pedagogové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
Zážitkové techniky protidrogové prevence Ostrava 14.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Olomouc 14.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Plzeň 14.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Brno 15.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Podpůrná opatření v praxi – vzdělávání žáků se SVP v souvislosti s novelou Školského zákona č. 561/2004 Sb. Tábor 16.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Jihlava 16.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Prezentační nástroje jako podpora výuky Ostrava 16.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Praha 17.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
Závadové chování dětí – mezioborová spolupráce školy a kurátora pro děti a mládež Plzeň 17.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Brno 20.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy Praha 20.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Hradec Králové 21.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Speciální pedagogové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
Zážitkové techniky protidrogové prevence Hradec Králové 21.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Ostrava 21.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Hradec Králové 21.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi Zlín 22.05.2019
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Příklady dobré praxe a práce s chybou v matematice na SŠ Praha 22.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika II. – další techniky a způsoby dekorace Praha 23.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Základy stress managementu pro pedagogy Olomouc 24.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ Brno 24.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 1. st. ZŠ Praha 27.05.2019-28.05.2019
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 2. st. ZŠ Praha 27.05.2019-28.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Hudební výchova na ZŠ – herní náměty a činnosti Praha 27.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Brno 27.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Ostrava 28.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Podpůrná opatření u žáků na ZŠ Praha 28.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Ústí nad Labem 28.05.2019
  • Učitelé MŠ
Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole České Budějovice 28.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce Liberec 29.05.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
„ŠABLONA“ – Vedení třídnických hodin Zlín 29.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) Hradec Králové 29.05.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Praha 29.05.2019-30.05.2019
  • Ředitelé školy a školských zařízení
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Společné vzdělávání – aktuální školská legislativa Ústí nad Labem 29.05.2019
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků a studentů Brno 30.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů Pardubice 30.05.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Karlovy Vary 30.05.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Hradec Králové 03.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Praha 03.06.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ Praha 04.06.2019-11.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 1. st. ZŠ Pardubice 04.06.2019-05.06.2019
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 2. st. ZŠ Pardubice 04.06.2019-05.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Grafomotorické dovednosti – jejich rozvoj a odstranění obtíží Praha 04.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Hry na školy v přírodě a pobytové akce Jihlava 04.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Jihlava 04.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Svitavy 04.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
Time management aneb efektivní hospodaření s časem Zlín 05.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
Prevence syndromu vyhoření Zlín 05.06.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ Jihlava 06.06.2019-07.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Prezentační nástroje jako podpora výuky Brno 06.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Keramika I. – nejen pro začátečníky Ústí nad Labem 06.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ Liberec 07.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Ústí nad Labem 10.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T Ostrava 10.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Drobné hry pro děti mladšího školního věku Olomouc 11.06.2019
  • Ředitelé školy a školských zařízení
Zavedení systému hodnocení a tvorba objektivně měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice v ZŠ Praha 11.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Psychologové
  • Speciální pedagogové
  • Učitel – metodik prevence
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Výchovní poradci
Zážitkové techniky protidrogové prevence Brno 11.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání Hradec Králové 11.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Olomouc 11.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Speciální pedagogové
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé speciálních škol
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
„ŠABLONA“ – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů Plzeň 12.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Zlín – Centrum Kamarád – Nenuda 12.06.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ Hradec Králové 13.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Ostrava 13.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Komunikace s rodičem v konfliktní situaci Brno 13.06.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ Pardubice 14.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Vychovatelé školských zařízení
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti Olomouc – Povzbuzení, z.s. – Snoezelen 14.06.2019
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Drobné hry pro děti mladšího školního věku Praha 18.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Zlín 18.06.2019
  • Učitelé MŠ
Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole Praha 18.06.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Čtenářská pregramotnost v MŠ České Budějovice 24.06.2019-25.06.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Olomouc 25.06.2019
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Metodika a rozvoj jazykové výchovy v předškolním věku Ústí nad Labem 18.09.2019
  • Učitelé MŠ
Začlenění dítěte do prostředí MŠ, aneb aby se start podařil (adaptační obtíže) Ústí nad Labem 19.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Brno 24.09.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Praha 01.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Jihlava 08.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Jihlava 08.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Podpůrná opatření u žáků na ZŠ Pardubice 09.10.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé gymnázií
  • Učitelé SOŠ a SOU
„ŠABLONA“ – Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Hradec Králové 10.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Hradec Králové 15.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Pardubice 22.10.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Ostrava 05.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Praha 12.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – RVP a změny úprav ŠVP v rámci inkluzivního vzdělávání Praha 13.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
„ŠABLONA“ – Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD Praha 14.11.2019
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
„ŠABLONA“ – Podpůrná opatření u žáků na ZŠ Plzeň 14.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Svitavy 19.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Brno 26.11.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Olomouc 03.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Učitelé MŠ
Výtvarné činnosti pro děti do tří let Zlín 10.12.2019
  • Asistenti pedagoga
  • Pedagogové volného času
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé MŠ
  • Učitelé – vedoucí zájmových kroužků a klubů
  • Vychovatelé školských zařízení
Umělcem v předškolním a mladším školním věku Valašské Meziříčí 17.12.2019